MICILOR CAMPIONI
Informații Utile
Informații contractuale
Încheiat astăzi, (data cand il trimit), intre:
SC ACTION LEAGUE SRL, cu sediul in Sat Chintelnic, comuna Sieu-Magherus nr.173 jud. BISTRITA Nasaud, inregistrata cu CUI: 48870160 si Nr.reg: J6/925/29.09.2023 , reprezentata prin D-nul. Alexandru-Mihai TOKES – administrator, e-mail tokes_alexandru@yahoo.com, tel 0725422689, numita in continuare - PRESTATOR,
SI
Persoana Fizica: Dl./D-na.…………………………………………….…………………………., cu domiciliul in ……….………………………, str. ……………………………………….……, nr.…….., bloc ………, ap …….., judetul …………………………, legitimate cu CI Seria………Nr……..………….………….., telefon: ………………….…………, reprezentant legal al minorului / minorilor ...................................................................................................................., si ………………………………………………………………..………., nascut/i la data de ……………………../………………………, numita in continuare - BENEFICIAR.
OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului il constituie asigurarea de catre PRESTATOR in folosul BENEFICIARULUI a unor servicii de tip “Tabara Campionilor- Ediția cascadorilor de film”, într-una din urmatoarele perioade: 07 - 12 iulie 2024; 4 – 19 August 2024 ; 8-13 Septembrie.
Tabara se va desfasura in localitatea Toplita, jud. Harghita si consta in asigurarea urmatoarelor servicii:
- 5 nopti de cazare la Hotelul Sportivilor in Toplita , in camere cu 2-3-4 locuri, cu baie proprie;
- 3 mese pe zi; - acces la toate activitatile; Cel mai lung bob din Romania, Tubbing, Cinema
- cursuri de: Elemente de cascadorie,parkour, auto-apărare, supravietuire in natura, gimnatică creativă, baschet, tricking, Jocuri de cabana, etc;
- jocuri de divertisment creativ şi team-building, orientare montană şi camping; foc de tabără, concurs de gătit, treasure hunt ; petrecere cu surprize şi concursuri variate cu premii şi diplome;
- drumetie cu bicicleta in zona in zone învecinate locaţiei de cazare;
2. VALOARE CONTRACT, TERMENE DE PLATA, PENALITATI
Valoarea totala a contractului este stabilita inmultind pretul/participant minor cu numarul de minori inscrisi in Tabara. Numarul de locuri este limitat pe fiecare serie. Pret tabara All Inclusive = 1950 lei / participant; Discount de 50 ron pentru: al doilea frate; fidelitate.
La inscriere, se va achita un avans, reprezentand 600 lei din valoarea contractului, urmand ca restul sumei de plata sa fie achitată integral sau în 2/3 rate pana la data de 31 mai 2024. Neplata avansului în termen de 14 zile calendaristice de la semnarea contractului, duce automat la anularea inscrierii si a contractului.
Pentru neplata sumelor datorate pana la termenul limita, se aplica penalizari de 1% pe fiecare zi de intarziere pentru primele 7 zile. In a 8-a zi de neplata, contractul se anuleaza de drept iar avansul nu se mai recupereaza. Sumele achitate nu se recupereaza nici in cazul in care minorul decide (impreuna cu parintii acestuia) sa paraseasca tabara (pe parcursul derularii acesteia), oricare ar fi motivele.
Avansul este nerambursabil!
Se restitue avansul în următoarele situaţii:
- Dacă persoana în cauză găseşte o altă persoană care va ocupa locul rămas liber;
- În situaţii excepţionale dovedite cu acte oficiale.
3. OBLIGATIILE PARTILOR
3.1. OBLIGATIILE PRESTATORULUI - Prestatorul se obliga sa:
- Asigure volumul serviciilor care fac obiectul prezentului contract in structura stabilita si la nivelul calitativ corespunzator cerintelor care fac obiectul prezentului contract.
- Să nu modifice tarifele si preturile prezentate in oferte, atata timp cat acest lucru depinde de el.
In cazul in care acest lucru este inevitabil, PRESTATORUL se obliga sa-l informeze pe BENEFICIAR in timp util, urmand a coopera in vederea acoperirii diferentelor de cost care fac obiectul discutiei si care au aparut din vina Prestatorului Final.
- Informeze corect pe BENEFICIAR asupra conditiilor si a serviciilor ce urmeaza a fi prestate conform clauzelor contractuale.
- Asigure asistenta pe toata durata desfasurarii actiunii, printr-un reprezentant al firmei conform standardelor in vigoare
Acesta/acestia va/vor avea obligatia sa asigure buna desfasurare a actiunii si sa rezolve pe loc orice neregula, orice situatie de urgenta sau reclamatie aparuta.
- Isi respecte obligatiile asumate prin Oferta, Contract si Regulament.
- Valideze inscrierea participantilor numai dupa semnarea Prezentului Contract-Regulament, atat de catre Parinte / Reprezentant legal, si numai dupa confirmarea platii de avans.
- In cazul in care seria pentru care a optat BENEFICIARUL nu se poate desfasura, din diverse motive, PRESTATORUL se obliga sa anunte BENEFICIARUL in timp util, existand in acest caz doua optiuni:
a. inscrierea BENEFICIARULUI in alta serie
b. restituirea integrala a sumelor achitate.
3.2. OBLIGATIILE BENEFICIARULUI – atat Minorul Participant cat si Reprezentantul sau legal, se obliga sa:
- Respecte datele si tarifele pentru care au fost contractate serviciile;
- Respecte termenele de plata ale serviciilor, prevazute in contact;
- Sosesca in tabara sau la locul de imbarcare, la punctul de intalnire imbracat corespunzator si cu un numar optim de bagaje;
- Sa respecte Regulamentele de mai jos (Parinti si Minor Participant)
- Sa prezinte, inainte de plecarea in tabara, o adeverinta medicala, cu mentiunea ”Apt pentru colectivitate si sport in aer liber”, eliberata de medicul de familie;
- Parintii sunt rugati sa se asigure ca pot raspunde la telefon 24 de ore din 24, oferind organizatorilor date de contact in acest sens, pentru cazurile urgente ce pot aparea.
4. REGULAMENT TABARA - Parinti / Reprezentanti Legali Minori
4.1. Predarea camerelor si a grupurilor sanitare se va face de catre organizator cu luarea la cunostinta de catre minor a regulilor de utilizare a acestor spatii. Toate pagubele produse pe durata sederii in tabara vor fi suportate de catre fiecare Minor Participant in parte, respectiv de Reprezentantul sau Legal.
4.3. Pe timpul desfăşurării activităţilor: să anunţe orice incompatibilitate a stării de sănătate sau orice fel de discomfort cu specificul activităţii derulate; să folosească un echipament adecvat caracteristicilor activităţii fizice prestate şi recomandat de monitori; să respecte întocmai şi la timp, programul taberei şi toate sarcinile şi obiectivele activităţilor stabilite de către responsabili; să nu presteze niciun fel de exerciţiu/activitate fără o instruire prealabilă, fără supravegherea monitorilor sau în alte spaţii şi condiţii decât cele stabilite de responsabili; să nu încerce efectuarea unor exerciţii cu risc de accidentare, fără să fie asistat de conducătorul activităţii sau instruit în prealabil; să nu încerce efectuarea altor exerciţii / activităţi decât cele prezentate de antrenori; să nu poarte accesorii (ceas, brăţări, piercing-uri, ochelari de soare etc) care pot conduce la accidentarea lor sau a celor din jur; să anunţe imediat antrenorii dacă constată vreo defecţiune la obiectele, aparatele sau accesoriile cu care lucrează; este interzis consumul de băuturi alcoolice, produse din tutun şi substanţe psihotrope;
4.4. Recomandăm ca părinţii să nu dea copiilor, pe durata participării în tabără, a dispozitivelor electronice de mare valoare. Telefonul mobil/tableta va fi la dispozitia copiilor numai dimineata si seara, timp de 15-20 minute pentru comunicarea cu părinţii. Părinţii vor avea la dispoziţie numerele de telefon ale organizatorilor şi îi vor putea contacta în orice moment pentru rezolvarea unor potenţiale situaţii urgente.
4.5. Parintii vor fi instiintati asupra oricarei situatii problematice ce va aparea pe durata taberei (situatie de accidentare, boala, alte situatii) prin telefon, in cel mai scurt timp. Parintele va decide împreună cu responsabilul taberei care sunt pasii de urmat.
4.6. Participantii vor primi hrana proaspata, adecvata activitatilor taberei. In cazul in care acestia urmeaza un regim alimentar specific sau prezinta alergii la diferite alimente, parintii au obligatia sa anunte responsabilul de tabara.
Nu se admite accesul in tabara cu alimente perisabile si nici cu bauturi carbogazoase (coca cola, fanta, sprite, mountain dew, etc).
Nu se permite accesul in tabara cu medicamente. Pentru copiii care urmeaza o schema de tratament, acesta va fi administrat de catre organizatori pe baza informatiilor primite de la parinti pe care le vor primi înaintea plecării în tabără
De asemenea, parintii au obligatia de a anunta organizatorii daca Minorul Participant este alergic la medicamentele uzuale (aspirina, paracetamol, ibuprofen, etc) prin precizarea acestor aspecte în Fişa individuală.
4.7. Pe durata şederii în hotel: să respecte programul de masă şi odihnă; nu are voie să părăsească incinta pensiunii decât însoţit de un monitor; părăsirea hotelului între orele 20.00 – 08.00 este interzisă; să păstreze curăţenia camerei şi să nu provoace distrugeri;
4.8. Comunicarea cu părinţii: părinţii pot suna1 , în orice moment, la următoarele persoane: Prof. TOKES Alexandru (0725422689) Prof. STAN CAMELIA (0745 931 564) Organizatorii vor informa părinţii de fiecare dată când este nevoie să afle anumite lucruri particulare privind situaţia participării copilului în tabără; copii vor avea acces: dimineaţa şi seara la telefon pentru 15-20 minute; organizatorii vor contacta individual părinţii copiilor care vor întâmpina anumite probleme neprevăzute pentru a gestiona optim situaţiile apărute; în fiecare seară, după ora 22.30, vor fi postate, pe grupul de părinţi realizat în prealabil pe aplicaţia whattsapp, imagini din timpul zilei de la activităţile şi atelierele desfăşurate; vor fi postate şi pe pagina de facebook - Academia micilori Campioni – câteva imagini cu activităţile din ziua respectivă.
4.9. Parintii sunt sfatuiti sa evite vizitele in tabara, pentru a nu perturba programul taberei si pentru a nu deruta copilul si ceilalti participanti
6. ECHIPAMENTE PUSE LA DISPOZITIE DE ORGANIZATORI:
6.1. kit de participare personalizat;
6.2. aparate, echipamente, acesorii şi obiecte specifice activităţilor şi atelierelor desfăşurate;
6.3. biciclete şi accesorii specifice (cine doreste poate participa cu bicicleta proprie)
6.4. instalaţie de sonorizare, efecte luminoase şi alte accesorii pentru petrecerea Campionilor;
6.5. trusa medicala de prim ajutor, pansamente/fese, tifon, apa oxigenata, rivanol, atele, etc;
7. RASPUNDEREA CONTRACTUALA
Pentru neexecutarea in totalitate sau in parte, ori pentru executarea necorespunzatoare a obligatiilor prevazute in contract, partile in culpa datoreza penalitati si daune interese, ce se vor stabili ulterior, daca este cazul.
Prezentul contract nu poate fi transferat unei terte parti, fara acordul scris al partilor.
Rugăm să contactaţi monitorii numai în situaţiile care impun comunicare direct şi urgentă.
Denuntarea unilaterala a prezentului contract este interzisa, sub sanctiunea platii de “daune interese”.
8. LITIGII; CLAUZE FINALE Orice litigiu aparut in executarea sau interpretarea prezentului contract va fi rezolvat pe cale amiabila intre cele doua parti. In cazul in care rezolvarea amiabila nu mai este posibila, litigiul va fi supus unui Mediator Autorizat, eventual arbitrajului Camerei de Comert si Industrie a Romaniei din Iasi si apoi, instantelor judecatoresti competente.
9. FORTA MAJORA Forta Majora apara de raspundere partea care o invoca in conditiile legii. Pe durata evenimentului si a efectelor cazului de Forta Majora, contractul ramane suspendat.
Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii lui si este valabil cu toate efectele produse de derularea lui pana la finalizare.
Prezentul contract a fost incheiat in doua exemplare originale, cate unul de fiecare parte.
Prestator
Tokes Alexandru Mihai
BENEFICIAR
PF – Parinte / Reprezentant Legal Nume - prenume
……………………………………….
Declaraţie,
Subsemnatul declar pe propria raspundere ca sunt de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal care apar in prezentul contract.
Politica de Confidențialitate
Politica de Confidențialitate pentru Cookie-uri Esențiale
Ultima actualizare: 07.05.2024
1. Introducere
Bine ați venit la Academia Micilor Campioni. Această pagină vă informează cu privire la utilizarea cookie-urilor esențiale pe site-ul nostru.
2. Ce sunt Cookie-urile?
Cookie-urile sunt fișiere mici de text plasate pe dispozitivul dvs. atunci când vizitați un site web. Ele sunt utilizate pentru a asigura funcționalitatea corectă a site-ului, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului și pentru a colecta informații despre modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul.
3. Cookie-urile Esențiale
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru funcționarea corectă a site-ului nostru și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre. Ele sunt, de obicei, setate doar în urma acțiunilor întreprinse de dvs. care reprezintă o cerere de servicii, cum ar fi setarea preferințelor de confidențialitate, autentificarea sau completarea formularelor.
4. Cum Folosim Cookie-urile?
Folosim cookie-uri esențiale pentru:
-
A vă permite să navigați pe site și să utilizați funcțiile sale de bază.
-
A ne asigura că site-ul funcționează corect atunci când îl utilizați.
-
A vă salva preferințele de confidențialitate și setările legate de cookie-uri.
5. Cum puteți Gestiona Cookie-urile?
Majoritatea browserelor web oferă opțiuni pentru gestionarea cookie-urilor. Acestea includ posibilitatea de a accepta toate cookie-urile, de a notifica când un cookie este emis, sau de a respinge toate cookie-urile. Totuși, rețineți că blocarea cookie-urilor esențiale poate afecta funcționarea corectă a site-ului.
6. Contact
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la politica noastră de cookie-uri esențiale, vă rugăm să ne contactați la adresa tokes_alexandru@yahoo.com
7. Actualizări ale Politicii
Ne rezervăm dreptul de a actualiza sau modifica această politică de confidențialitate a cookie-urilor în orice moment. Orice modificare va fi afișată pe această pagină.
Politica de Confidențialitate pentru Cookie-urile de Analiză
2. Ce sunt Cookie-urile de Analiză?
Cookie-urile de analiză sunt utilizate pentru a colecta informații despre modul în care vizitatorii interacționează cu site-ul nostru. Aceste informații ne ajută să înțelegem cum este utilizat site-ul, să îmbunătățim experiența utilizatorilor și să optimizăm conținutul.
3. Cookie-urile de Analiză de Bază
Folosim cookie-uri de analiză de bază pentru a colecta informații anonime despre activitatea utilizatorilor pe site-ul nostru. Aceste informații ne ajută să înțelegem modul în care vizitatorii navighează pe site, paginile pe care le accesează și timpul petrecut pe fiecare pagină.
4. Cum Folosim Cookie-urile de Analiză?
Utilizăm cookie-uri de analiză de bază pentru:
-
A colecta informații anonime despre modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru.
-
A analiza tendințele de utilizare și a îmbunătăți conținutul și funcționalitățile site-ului nostru.
-
A monitoriza performanța și a identifica posibile probleme tehnice.
5. Cum puteți Gestiona Cookie-urile?
Puteți să vă gestionați preferințele privind cookie-urile prin setările browserului dvs. web. De obicei, puteți să configurați browserul pentru a accepta, a refuza sau a șterge cookie-urile. Rețineți că blocarea cookie-urilor de analiză poate afecta experiența dvs. pe site-ul nostru.
6. Contact
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la politica noastră de cookie-uri de analiză de bază, vă rugăm să ne contactați la adresa tokes_alexandru@yahoo.com
7. Actualizări ale Politicii
Ne rezervăm dreptul de a actualiza sau modifica această politică de confidențialitate a cookie-urilor de analiză în orice moment. Orice modificare va fi afișată pe această pagină.